Veiledning nettbutikk - Vanlige spørsmål og svar
Ligger faktura i pakken?
Faktura blir sendt på e-post til bedrifter, idrettslag og foreninger til oppgitt e-postadresse, når varene sendes. Har vi ikke e-post adresse vil faktura ligge i pakken om ikke annen fakturaadresse er oppgitt.
Bestillinger av privatpersoner vil bli sendt som postoppkrav. Det vil si at man betaler når man henter ut pakken på postkontoret. Kopi av orden vil da ligge i pakken slik at du har oversikt over hva beløpet består av.
Kan faktura og leveringsadresse være forskjellig?
Ja! Dette kan du bestemme når du er logget inn i nettbutikken.
Usikker på hva totalprisen blir?
Alle priser på våre nettsider er inkludert moms.
Hvor det er plass for motiv/graveringsplate er dette inkludert i prisen. Gravering kommer i tillegg. Pris på gravering vil automatisk komme opp i nettbutikken.
Ved logo på produkt vil dette komme i tillegg. Priser på dette vil være oppgitt på produktnivå i nettbutikken.
Man kan ”prøve-bestille” for å få opp total priser. Salget vil ikke være fullført før du bekrefter.
Kan privatpersoner bestille?
Ja! Bestillinger av privatpersoner vil bli sendt som oppkrav.
Dvs at man betaler når man henter ut pakken på postkontoret.
Kopi av orden vil da ligge i pakken slik at du har oversikt over hva beløpet består av.
Rekker jeg å få varen i tide?
Antall og gravering vil avgjøre leveringstid noe, men vi tar alltid hensyn til leveringsdato og gjør vårt beste for at du skal få varene i tide.
Vi sender med posten, så valg av forsendelsesmåte vil avgjøre hvor lang tid posten bruker på å få levert varen. For oversikt over de ulike forsendelses måtene her.
Ta kontakt om du er usikker.
Kan jeg få logo på produktet?
Ja! Klikk her for å få oversikt over alternativene vi kan tilby deg innen utgravering av logo!
Hva er det minste antallet jeg kan bestille?
Alt i nettbutikken Kan bestilles fra 1 stk
Kan jeg få gravering på forsiden av medaljen?
Gravering på forsiden av medaljen er ikke noe problem! Skriv i kommentarfeltet, at du ønsker teksten på forsiden. NB: valg av andre motiv går da ikke an.
Kun mulig på nøytrale medaljer (hvor det er plass for standard-motiv på forsiden).
Kan jeg få rabatt?
Vi ønsker å tilby alle våre kunder en fast lav pris – slik at alle har mulighet til å handle rimelig.
Vi har konkurranse dyktige priser, og ser at vi generelt har lavest priser på markedet.
Vi oprerer derfor ikke med rabatter, men en fast lav pris til alle kunder! :)
Alt du trenger å vite når du handler på Trofé
LEVERINGSTID – Rekker jeg å få varene i tide?
Vanligvis sendes alle våre lagerførte varer fra oss innen 1-3 virkedager + postgang.
Montering og gravering gjør vi i våre lokaler på Lillehammer, og er derfor veldig fleksible og raske til å levere.
Bruk kalenderen eller kommentarfeltet for å fortelle oss når varene skal brukes, slik er vi alltid sikre på at vi prioriterer riktig når vi gjør klar bestillingene, og sikrer at dere får varene i tide.
Postgang varierer normalt fra 1-4 virkedager, avhengig av hvor i landet varene skal sendes, og hvilken forsendelsesmetode som blir brukt. Med ekspress over natt, skal alle varer komme til mottaker dagen etter, på morgenen. Men vi kan aldri garantere for posten og postens postgang. Det er også mulig å hente varene hos oss, på Lillehammer - gratis!
Hvor lenge før et arrangement må man legge inn bestilling?
Vi anbefaler alltid å bestille minst en uke i forveien.
Har du sett deg ut noen spesielle premier, vil vi anbefale å bestille enda litt før det også, for å være sikre på at vi har nok av premiene som du ønsker. Ved premier som krever godkjent korrektur, slik som glassplaketter, kan det være greit å være ute i litt god tid, siden vi da setter opp en korrektur, som skal godkjennes før produksjonen settes igang.
Kan privatpersoner bestille?
Ja! Alle kan handle i vår nettbutikk :)
Usikker på hva totalprisen blir?
Alle priser på våre nettsider er inkludert moms (mva).
I nettbutikken skal alle priser komme tydelig opp ved bestilling. Pris for frakt kommer helt i slutten av kjøpsprosessen, før man godkjenner ordren. Fraktprisen er postens egne priser som kalkuleres ut fra størrelse på produktene som sendes, samt hvor pakken skal.
Priser som kan komme i tillegg til totalprisen i nettbutikken er innleggelse av logo - en engangskostnad for å klargjøre logoen til lasergravering. I alle produkter hvor det forekommer korrektur som kunden skal godkjenne, er det inkludert 2 korrekturer - utenom dette vil en ekstra kostnad tilkomme pr. korrektur sendt til kunden.
Kan jeg få logo på produktet?
Ja! Klikk her for å få oversikt over alternativene vi kan tilby deg innen utgravering av logo!
Hvor mye kan man graverer på en graveringsplate?
I utgangspunktet kan du nesten få så mye tekst som du bare ønsker - MEN jo mer tekst, og mindre skrift og vanskeligere blir det å lese.
Tradisjonell gravering er rissing med diamantstift på metallplate. Metallplaten er i samme valør som produktet. Graveringen kan gå over 3 linjer (noen ganger 4), men det mest optimale som regel 1-2 linjer.
Hvis man har veldig mye tekst, kan det lønne seg å velge laservinylmerker, hvor teksten kommer frem som sort. Da blir teksten tydeligere når det er mye.
Hva er det minste antallet jeg kan bestille?
Så og si alt i nettbutikken kan bestilles fra 1 stk.
Kan jeg få rabatt?
Idag tilbyr vi kvantumsrabatt på en del av våre varer :)
Hvordan betaler jeg?
Idag kan du velge mellom å betale med Vipps, Faktura på mail og EHF.